maanantai 12. syyskuuta 2016

Hyvä sheivausgeeli haussa?

Olen monesti miettinyt, että miksi RFSU:n sheivausgeeli on (tietääkseni) ainoa, joka kaupoista löytyy. RFSU:n geelit ovat tulleet tutuksi vuosien varrella, koska karvoja höylätessä tykkään käyttää läpinäkyviä geelejä, jotka antavat mielestäni liukkaimman pinnan iholle. Yksi päivä shavegeeli loppui ja lähdin hakemaan kaupasta lisää. Mutta mitä bongasin Sokokselta...


Beauty Formulas Ladies Shaving Gel nökötti hyllyssä yksinäisenä kuin minua odottaen. Hintaakin oli vain 2,50 euroa, joten tämä lähti mukaani silmää räpäyttämättä. Olen tottunut maksamaan RFSU-shavegeelistä yli 7 euroa, joten hinta oli iloinen yllätys.

Beauty Formulas sheivausgeeli sopii niin säärille, kainaloille ja bikinialueelle, eli periaatteessa koko kropalle. Geeli on läpinäkyvää, mutta tässä on hento punertava sävy. Koostumukseltaan se ei ole aivan yhtä liukasta kuin esim. RFSU:n geeli, mutta lähes yhtä luistava. Ero on niin pieni, ettei siitä ole minulle mitään haittaa ja höylääminen sujuu helposti. Geeli on myös mukavan paksua, mutta iholle sukkelasti levittyvää, joten sitä ei tarvita paljoa kerralla.


Pari päivää myöhemmin kävin Sokoksella ja hyllyä oli täydennetty. Ostin tätä vielä kolme tuubia lisää, koska hinta on halpaa kuin ilma ja tuote tekee hommansa. Toivottavasti sheivausgeeli pysyy pitkään Sokoksen valikoimissa, koska löysin tästä uuden suosikin.


12 kommenttia:

  1. Enemmän on tosiaan vaahtoja kuin geelejä, myös ihan miesten parranajoon, tullut huomattua, koska mies tykkää enemmän ajella geelin kanssa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tätä olenkin harmitellut, koska mulle geelit ovat ehdottomasti parempia. Vaahdoilla en saa yhtä hyvää pintaa iholle :)

      Poista
  2. Täytyy ehdottomasti pitää tämä mielessä! Mä päätin yhden vaahtoputsarin siirsin sheivauskäyttöön kun kasvoilleni se oli hutiostos, mutta siinä käytössä se toimii :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen kokeillut esim. hoitoainetta ja muita huonoja tuotteita säärien ajeluun, mutta ei ole geelien voittanutta :)

      Poista
  3. Mäkin ostan ihan sutena heti, kun näen jotain halpaa ja (toivottavasti) hyvää:)Nyt näyttäisi vähän siltä, että alkaa jemmavarastot olla täynnä, joten toivon, etten törmäisi ihan lähiaikoina mihinkään supertarjoukseen;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tätä oli ihan pakko jemmata, jos tuote katoaisi valikoimista :D. Hinta oli niin halpa!

      Poista
  4. Ihan mahtavaa, kiitos vinkistä ja tämä lähtee hankintaan! Mukavaa viikkoa Maija <3

    VastaaPoista
  5. Tämä on tuoksua lukuunottamatta ok, mutta mielestäni vielä parempi tämäntyyppinen löytyy Dermosililtä. Se on kylläkin hajusteeton, mutta 5,90 hintaan ei paha.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Dermosilin geelikin on hyvä, ja olen sitä ainakin pari purkkia käyttänyt :)

      Poista