torstai 4. kesäkuuta 2020

Makeat kesän suosikit

Teksti sisältää mainoslinkkejä.*



Tässä on kirjaimellisestikin makeita suosikkeja, joita käytän päivittäin. Saippuaa, käsivoidetta, kasvoöljyä ja värikkäitä rajausvärejä. Kaikki ovat aivan ihania tuotteita, joita voisin ja olenkin hankkinut uudestaan ja uudestaan :)


Nyt on imelää! Cola-saippua on kuin sokerihumala, joka hujahtaa päähän. Hih, eli juuri sellainen mistä minä tykkään :D. Käsisaippuan tuoksu ei jää käsiin ja sen haistaa vain hetken verran, jolloin minulle ei ehdi tulla ällötystä. Vartalovoiteena tämä tuoksu olisi varmaan niin pökerryttävä, että mehiläisetkin menisivät sekaisin. Kuvissa näkyvä saippuapullo on avaamaton, joka on minulla jemmassa odottamassa nykyisen loppumista.


Jatketaan makealla. Dermacolin Belgian Chocolate käsivoide tuoksuu appelsiinille ja suklaalle, eli kotoisasti Fazerinalle. Tykkään tuoksusta ja voiteen hoitavuudesta. Voide imeytyy nopeasti ja kosteuttaa, joten Tšekin reissulta aikoinaan mukaan tarttunut käsivoide ei ole lainkaan hutiostos. Olen ostanut näitä lisää eri tuoksuissa Notino.fi -nettikaupasta.


Muistan ensikosketukseni öljyihin, joista jäi vain rasvainen ällöpinta. Tuntuu, ettei nykyään sellaisiin kasvo- tai vartaloöljyihin enää törmää, joten liekkö koostumusten kehittely ottanut aimo harppauksia. Balm Balmin Frankincense Light Facial Oil on nimensä mukaisesti erittäin kevyt öljy, joka sopii hyvin vaikka öljykammoisille tai epäpuhtaan ihon kosteuttamiseen. Nopeasti imeytyvä koostumus ravitsee ihoa tosi hyvin.


Jane Iredalen Mystikol -rajausvärit ovat olleet lähes aina käytössä, kun olen tehnyt silmämeikin. Minulla on epävakaa käsi rajauksiin, joten nestemäiset kajalit ovat vähän pelottavia, mutta voidemainen koostumus on iisibiisi. Mystikol -värit kestävät koko päivän myös rasvaisilla luomilla (toki pitää pohjustusvoidetta käyttää) ja tuovat iloista ilmettä silmämeikkiin. Tylsäkin meikki saa nostetta, kun pistää sinistä viivaa luomiin :).

Sininen väri on Sapphire, vihreä on Emerald ja harmaa Smoky Quartz.


Cola-saippuan olen ostanut Sokokselta parilla eurolla. Näitä myydään joskus alepäivien aikaan, ja halpakaupoista olen saippuoita myös bongaillut. Notino.fi nettikauppa myy Dermacolin käsivoiteita hintaan 2,30 €.  Balm Balm Frankincense Light Facial Oil maksaa TwistBe* nettikaupassa 14,90 € / 10 ml. Määrä voi kuulostaa pieneltä, mutta öljyt ovat super riittoisia. Jane Iredale Mystikol -rajausväreja myy esimerkiksi Skincity* hintaan 28 €.


Jane Iredalet on saatu testiin. *mainoslinkki.

3 kommenttia:

  1. Cola kuulostaa ihanalle sekä Fazerina!

    VastaaPoista
  2. Oi, Fazerina! Oon ihan varma, että tollasella ku rasvais, niin mies söis mut iltapalaksi suklaanhimoissaan. :D

    VastaaPoista
  3. Jane Iredalen Mystikoleja hehkuttaa moni, mä en itse oikein muista olenko edes käyttänyt niitä, vaikka suurimpaa osaa brändin tuotteista olen. Iredalella on nykyisen myös oma verkkokauppa. :)

    VastaaPoista