lauantai 5. joulukuuta 2015

Tykkää vai ei tykkää?

Yleensä en voi sietää likaisia meikkipulloja, mutta näiden kanssa olen jo luovuttanut. Lorealin meikkivoidetrio on odottanut laatikossa, jos jo voisin nakata nämä lähes tyhjät ja vanhat pullot roskiin. True Match meikkivoiteesta tykkääminen on vähän vaihdellut kuun asennon ja muiden mystisten seikkojen takia. Yleensä olen näistä pitänyt ja kyllähän kolmen pullon omistaminen kertoo jostakin.


True Match on keskipeittävä meikkivoide, joka sopii mielestäni parhaiten normaalille/kuivalle iholle. Koostumus on sopivan juoksevaa, joten meikkivoiteen levitys sujuu helposti ja iholle jää luonnollisen näköinen pinta. Pumppupullo on hygieeninen, mutta kannattaa pitää suuaukko puhtaana. Pari kertaa meikkivoide on purskahtanut ulos vähän sotkuisesti, jos kuivunutta voidetta on jäänyt tielle.

Joskus taas tuntuu, ettei me olla kavereita True Matchin kanssa. Meikkivoide esimerkiksi tarttuu ihoon rumasti, jos kasvoissa on vähänkään kuivia kohtia. Silloin mietin miten ihmeessä olen voinut tästä tykätä.

         
True Matchin sävyvalikoima erottuu selkeästi muista markettimeikkivoiteista, koska kelta-, puna- ja neutraalipohjaiset sävyt löytyy helposti. C tarkoittaa lämmintä sävyä, N neutraalia sävyä ja W keltaista. Minulta löytyi kaksi N1 pulloa ja yksi W1, eli vaaleimmat värit kustakin sävykategoriasta.

Sävy N1 on vasemmalla ja W1 oikealla. W1 onkin todella keltainen, joten olen välillä näitä sekoitellut keskenään oikean värin saavuttamiseksi.


True Matchin pakkaus on uudistunut viime aikoina, joten kaupasta kannattaa etsiä vähän kulmikkaampaa pulloa. Ehkä taas joskus ostan Lorealia uudestaan, koska sävyjen erinomaisuus nostaa tämän esiin markettien meikkivoidemerestä.

10 kommenttia:

  1. En ole näitä kokeillut, mutta olen tällä hetkellä aivan fanina Maybellinen Dream Wonder Nudeen, on ihana meikkivoide. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vinkistä! Maybellineä en olekaan kokeillut, koska sen merkin meikkivoidesävyt tuntuvat olevan mulle aina liian tummia :)

      Poista
  2. Tää meikkivoide oli mulla käytössä todella pitkään, mutta tosiaan silloin kun ihossa oli niitä selkeästi kuivempia kohtia, meikkivoide jämähti niihin tosi rumasti ja lopputulos oli melko kamalan näköinen.. Nyt en ookaan pitkään aikaan tätä käyttänyt, mutta laaja ja selkeä sävyvalikoima on kyllä iso plussa tässä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. True Matchissa on hyvät puolensa, mutta valitettavasti nyt ilmojen kylmetessä on ikävä yllätys, jos meikki näyttääkin rumalta iholla.

      Poista
  3. Voi kun joku kehittäis semmosen pumppumekanismin, joka ei sotkis :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meikkivoiteissa tuubi on ehkä mun suosikkimuoto, vaikka lasipullot ovat tyylikkäitä, mutta pumput vensklailevat helposti :)

      Poista
  4. Mustakaan ei tullut kavereita tämän kanssa, vaikka kuinka yritin. En tiedä mikä tökki, mutta mun iholle ei vaan asettunut kauniisti. Mutta kaikkihan ei käy kaikille. Silti olen paljon kehuja tästä kuullut! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä on vähän hankala tapaus :D. Hyviä ominaisuuksia löytyy, mutta sitten on ne heikot puolet.

      Poista
  5. Tätä olen tainnut käyttää pullollisen, öö, vuonna 2007? :D Tai sitten muistan totaalisen väärin, olikokaan tämä jo silloin markkinoilla? Mutta mielenkiinnosta voisi kyllä ostaa kokeiluun ^_^ Tämä ainakin kuulostaa lupaavalta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Veikkaan että True Match on ollut jo aika kauan myynnissä, eli hyvinkin olet voinut kokeilla tätä. Moni kehuu True matchia, mutta tässä tuli myös niitä huonoja puolia :)

      Poista