keskiviikko 1. kesäkuuta 2016

E niin kuin eleven

eleven.fi nettikauppa on ollut jo nyt jonkin aikaa auki, ja itsekin olen ehtinyt tehdä sinne pari tilausta. Minua kiinnosti etenkin tuotemerkit, jotka eivät olleet minulle entuudestaan tuttuja tai joita ei muuten (netti)kaupoista saa helposti. Esimerkiksi Moyana Corigan oli mielenkiintoni kohteena.


Moyana Coriganin mineraaliposkipuna sävy Bumble Bee maksoi alessa vain 2,50 €, joten klikkasin sen koriin. Valikoimissa on viisi poskipunaa, mutta juuri tämä sävy poistui valikoimista, joten se selitti superhalvan hinnan. Normaalisti Moyana Coriganin poskipuna maksaa 29,30 €. Poskipuna on pigmenttinen ja iholle kauniisti levittyvä. Sävy on ihanan pirteä, ja poskipunalla saa todella raikkaan ilmeen kasvoille. Tämä on aivan täydellinen väri kesään.


Toinen Moyana Coriganin purkki on käsintehty White Angel suihkugeeli. Makea, vaniljakokiksen tuoksuinen suihkugeeli on pesutehoiltaan kevyt eikä kuivata ihoa. Moyana Coriganin tuotteissa käytetäänkin ekologisia ja iholle hellävaraisia ainesosia. Merkiltä löytyy useita herkullisen kuuloisia tuotteita, kuten sokerikuorintoja, jotka ovat varmasti makeaa kaipaavien makuun.


Mario Badescun Silver Powder ei hurjan kuuloisesta nimestään huolimatta liity mitenkään hopeaan, vaan sisältää kolme luonnollista ainesosaa (calcium carbonate, titanium dioxide, zinc oxide). Tai en tiedä ovatko nuo sataprosenttisen aidosti luonnosta, koska joitakin mineraaleja voidaan tehdä laboratoriossa, jos niitä on muuten vaikea saada. Silver Powder on tarkoitettu rasvoittuvan ihon ongelmiin. Puuterin pitäisi vähentää ihon kiiltoa, vähentää epäpuhtauksia ja puhdistaa huokoset. Minulla on aika tukkoiset ihohuokoset, joten jos tällä voisi vähentaä mustapäitä, niin heti heräsi kiinnostus. 

Silver Powderia käytetetään kostuttamalla pumpulilappu ja dippaamalla sitä kevyesti puuterissa. Pumpulilappuun tarttuu vähän liikaa tuotetta ja sitten puuteria on kasvoilla hiukan epätasaisina paakkuina, jotka varisevat kasvoilta helposti pois. En tiedä kuinka paljon tätä pitäisi laittaa kasvoille, ihan paksu kerros vai kevyt sipaisu kuin irtopuuteria? Olenkin mennyt siitä puolivälistä, että osittain vähän paksummin ja joissain kohtaa kevyemmin. 

Tuotetta on kehuttu runsaasti, mutta ihoni kuivui aika paljon Silver Powderin takia, joten en ehkä saanut tuotteesta kaikkea irti. Tätä suositellaan käytettävän 1-2 kertaa viikossa, mutta ihon kiristelyn takia naamiohoito on jäänyt ehkä pariin kertaan kuussa. Mustapäät tuntuvat vaalenevan jauhenaamion myötä, joten tuote vaikuttaa tehokkaalta sen mitä olen päässyt kokeilemaan.


Lisäksi ostin eleveniltä Milanin meikkejä, mutta ne sitten seuraavalla kerralla. Voi että, kun tuntuu hankalalta kirjoittaa kaupan nimi pienellä, mutta niin se tehdään :D.

18 kommenttia:

  1. Oho, mahtava edullinen löytö tuo poskipuna :)

    Pitäiskin laittaa tilausta elevenille, itseäni kiinnostaa erityisesti Mario Badescun aloe/yrtti/ruusuvesi kasvosuihke.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ihmettelinkin hetken, että onko tämä joku virhe, kun kolmenkympin poskipunan saa parilla eurolla :D. Mario Badescun tuotteita on moni kehunut, ja itsekin voisin niitä kokeilla lisää, vaikka tämä ei ollutkaan ihan sopiva iholleni.

      Poista
  2. Mielenkiintoisia tuotteita! elevenillä on kyllä mahdoton valikoima, kyllähän sieltä kaikkea löytäisi kun alkaa selata :) itse olen tilannut lähinnä kosmetiikkaa ja eri merkkisiä kynsilakkoja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siellä on kyllä kivasti tuotteita, joita ei ihan helposti muista kaupoista saa. Revlon on esimerkiksi hyvä merkki, jota ei ole Suomesta saanutkaan vähään aikaan :)

      Poista
  3. Mä olen joskus aikoinaan käyttänyt Mario Badescun tuotteita, pitäisi varmaan joskus kokeilla taas uudestaan, muistaakseni ihan pidin niistä silloin kun ihoni oli epäpuhtaampi, rauhoittivat kivasti ihoa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mua kiinnostaisi Mario Badesculta ainakin se tehohoito näpyille, jota Ostolakossa blogissa kehuttiin :)

      Poista
  4. Vaniljacocis kuulostaa huumaavan hyvältä! <3 Ihana pullokin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vaniljacokis on yksi mun suosikkijuoma, joten tämä on aivan ihana :)

      Poista
  5. Mulle on myös tulossa postissa Milania, juurikin eleveniltä. :) Kiva että kaupalla on myös suomenkieliset sivut nykyään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Milanin meikit ovat ehkä jääneet pienemmälle hypetykselle NYXin takia, mutta merkin valikoimissa on kyllä hyviä tuotteita, joita esittelen sitten myöhemmin :)

      Poista
  6. Onpa jännä tuo Marion tuote,pitääki tutkailla mitä muuta siltä löytyy :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mua aina houkuttaa vähän erikoiset tuotteet, joten se kyllä kiinnosti :)

      Poista
  7. Mä oon kerran tehnyt eleven-tilauksen, mutta pitäisi kohta puolin tehdä uusi :)

    Tuo Marion tuote kuulostaa mielenkiintoiselta. Mä luulin aluksi, että se on siis tavan irtopuuteri :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varmaan toimisi hätävarana todella rasvaisella iholla, koska sen verran kuivattavalta puuteri tuntui :D

      Poista
  8. Mua on nuo Mario Badescun tuotteet kiehtonut ja niitä varmaan lähteekin tilaukseen, kunhan palkkapäivä koittaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mua kiinnosti tämä merkki ja Pixi, mutta koska MB oli vähän halvempi niin ostin sitä sitten :)

      Poista
  9. eleven on kyllä hyvä verkkokauppa, siellä on niin hyvä merkkitarjonta. Itsellä on itseasiassa juuri postissa paketti odottamassa, täytyykin hakea se tänään :) Moyana Corigan on mulle ihan vieras merkki, en ollut ennen kuullutkaan. Poskipuna on kyllä todella kauniin väristä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. elevenillä on mukavasti merkkejä, joita ei ihan muualta saa. Mutta just löysin Cocopandan nettikaupan ja siellä ei ole postikuluja, joten joitakin tuotteita on sieltä halvempi ostaa :)

      Poista