torstai 4. helmikuuta 2016

Etikkahuuhtelu hiuksille - Yves Rocher vadelma huuhteluetikka

Teksti sisältää mainoslinkkejä.


Etikkaa hiuksiin? Yves Rocherin etikkahuuhtelusta olin lukenut parit huonot arvostelut, joten mielessäni olin jo varautunut pettymään. Mutta kosmetiikkatuotteiden sopivuus on aina yksilöllistä, ja eri aineet toimivat ihmisillä eri tavoin. Arvostelussa on siis Yves Rocherin huuhteluetikka*.


Käyttöohjeen mukaan huuhteluetikkaa levitetään hiuksiin tasaisesti ennen viimeistä huuhtelua, jotta tukkaan saadaan upeaa kiiltoa. Hiukset huuhdellaan vielä kerran etikan käytön jälkeen. Herkullisen raikkaan tuoksuinen etikka on silikoniton tuote ja sisältää 98 % luonnollisia aineksia.


Voisin lotrata huuhteluetikkaa vaikka vain upean ja kirpsakan vadelman tuoksun takia, jos tämä ei toimisikaan minun hiuksissani. Mutta etikka ja hiukset toimii loistavasti. Hiuksiin saa kaunista kiiltoa ja tukan rakenteeseen tulee sopivaa jämäkkyyttä. Tämä on minun hiuksille tosi hyvä yhdistelmä, koska ei ole pelkoa, että tukka valuu liian siloteltuna pitkin päätä.


Pullossa on pieni suuaukko, josta etikkaa saa helposti säänneltyä haluamansa määrän, joten turhaa läikyttelyä ei tule. Itse ainakin ihastuin huuhteluaineeseen kovasti ja epäilemättä hankin lisää tätä herkkua. Etikka hiuksiin sopii aivan erinomaisesti ja suosittelen kokeilemaan, jos hiusten kiilto ja kiva jämäkkyys on tarpeen.

Hinta vadelma huuhteluetikalle on 19,90 €, mutta kuten Yvesillä* on tapana, niin tätä saa aina alesta noin 10 euron hintaan.

Pakkaus on nykyään erilainen, mutta veikkaan tuotteen sisällön olevan samantyylinen kuin aiemminkin.

*mainoslinkki.

18 kommenttia:

  1. Oi toi kuulostaa kyllä ihan testaamisen arvoiselta tuotteelta! Vadelmainen tuoksu olisi varmasti munkin mieleeni.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Melkein parasta tässä onkin tuoksu, joka ei ole makea vaan kirpeä :)

      Poista
  2. Mua on vähän kiehtonut tämä, vaikka etikka tuotteen nimessä ei hirveästi innosta kokeilemaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olinkin jo pitkään halunnut testata jotain huuhteluainetta hiuksiin, joten tämä oli tosi hyvä löytö :)

      Poista
  3. Vaikuttaa ihanalta jo pullon ja sana vadelman takia. <3 Jäi kiinnostamaan, voikohan tälläinen blondikin käyttää tuota.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä sopii kaikille väreille, joten sen suhteen ei ole rajoitusta :)

      Poista
  4. Vadelman tuoksuinen? Kuulostaa ihanalta!

    VastaaPoista
  5. Tämä tuoksui todella hyvältä, tuli lähinnä muumi-limppari mieleen! :) Omassa tukassani en kuitenkaan huomannut mitään eroa, mutta olen huomannut saman omenaviinietikankin kanssa. Joskus toimii loistavasti ja joskus taas mitäänsanomattomasti. Ainakin Yrkkä tuoksuu huomattavasti paremmalta kuin kaupan etikat!:D Kaiken kaikkiaan mulla on kuitenkin melko positiivinen kuva Yvesin hiustuotteista. Yllättäen on löytynyt useampikin kiva tuote, eivätkä ole hinnalla pilattuja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Enpä ole kokeillut omenaviinietikkaa, mutta kuulostaa jännältä. Voisi kyllä luulla, että kaupan etikat olisivat jo liian äkäisen tuoksuisia, jos se tuoksu vielä tarttuisi hiuksiin :D. Mulla on hyviä kokemuksia Yvesin Repair-sarjasta, josta aika vasta kirjoittelin blogiin.

      Poista
  6. Kuulostaapa jännältä! En ookaan tällaiseen tuotteeseen ennen törmännyt.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä törmäsin tähän joskus ihan sattumalta Yvesin etusivulla, kun tämän sai tarjoushintaan parilla eurolla ja kiinnostuin heti :)

      Poista
  7. Kuulostaapas hyvältä, voisin jopa harkita tämän ostamista, kun seuraavan kerran tilailen Yvesiltä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä oli ainakin mulle hyvä löytö, ja vähän erilainen hiustenhoitotuote :)

      Poista
  8. Tää on ollut mun lemppari jo vuosia, yhdessä vaiheessa jo pelästyin että ne lopettaa sen tuoatnnon kokonaan, mut sit sitä taas saikin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hauska kuulla, että olet tykännyt tästä jo näin pitkään. Itse olen käyttänyt etikkaa noin puolisen vuotta :)

      Poista
  9. Mulle tuli yllärinä, että tämä ei olekaan uusi tuote:o No mutta, olen tykännyt jo ihan tuoksun vuoksi, vaikka ei tämä mitään mullistavaa tee mun hiuksille. Hiukan pehmeyttä, mutta tarvin silti tilkan tavallista hoitoainetta ja säästä tän sit viimeiseksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin oon käyttänyt tätä hoitoaineen kanssa, koska mun tukka kaipaa paljon kosteutusta. Luulen, että tämä on enemmänkin sellainen kiiltoa ja sileyttä tuova tuote :)

      Poista