perjantai 4. elokuuta 2017

Bette Box elokuu 2017

Bette Box saapui tässä kuussa tavallista ripeämmin. Olen aiemmin saanut boksin jopa viikon muita myöhemmin, joten nyt olin tyytyväinen, kun tekstari saapuikin jo tänään päivällä. En tiedä oliko syynä se, että tilasin boksin suoraan postiin, koska pakettiautomaatti ja Bette Box tuntuvat toimivan huonosti yhteen. No nyt lähin pakettiautomaatti katosi (mitä ihmettä Posti?), joten näin ratkesi sekin ongelma :D


Vaikka olin iloinen saadessani boksin jo nyt, niin sisältö ei lämmittänyt. En kuitenkaan maksanut boksista mitään, koska sain sen ilmaisena tilauksista kertyneillä pisteillä. Sisältö oli siis tämä:

Manna Kadar Prime Time meikinpohjustusvoide
Ibero ripsentaivutin
Lumene Klassikko Uudistava yövoide
Nivea Intensive Care käsivoide
Helein Skin, Hair & Nails kauneusravintolisä
sekä Clean tuoksunäyte ja Listerine suuvesinäyte.


Helein olisi kiva yllätys, mutta tätähän tuli vasta boksin mukana, mutta tosin hieman erilainen purkki. En nyt tiedä mitä eroa näillä on :D. Ideana tykkään ripsientaivuttimista, mutta en vaan niitä käytä. Suuvesi ja käsivoide menevät kategoriaan peruskaura, vaikka kyllähän näitä tarvitsee muttei ehkä boksissa. Yövoide oli pieni valopilkku, kuten myös Manna Kadar. Tämä olikin yksi syy boksin tilaamiseen, koska tiesin siellä tulevan jotain Manna Kadarilta. Merkin huulilakka on ollut kovassa käytössä siitä asti, kun sain sen joskus boksin mukana. 

Nyt Manna Kadarilta tuli meikinpohjustusvoide, joka sopii silmä- ja huulimeikin alle sekä peiteaineena ja korostuksena. Tästä en osaa sanoa vielä mitään, mutta toivon pitäväni siitä, ettei boksi menisi aivan penkin alle.


Tämän jälkeen en tilaa Bette Boxia ainakaan hetkeen, tai siihen asti että tulee joku hyvä tarjous. Boksissa on välillä pieniä kivoja yllätyksiä, mutta muuten sisältönä on paljon tavaraa, jotka voin pistää suoraan kiertoon. Ei tämä ollut umpisurkea boksi, mutta tuotteet eivät herättäneet minussa erityisen suurta ihastusta :)



12 kommenttia:

  1. Onneksi en tilannut nytkään Bette Boxia, vaikka Manna Kadarin takia tilaamista harkitsinkin. Lumenen Klassikko uudistava yövoide on just nyt käytössä, ja on oikein hyvä varsinkin hintaansa nähden. Muuten boxi on sitä peruskauraa, kuten totesitkin. Harmi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lumenen tuote tuntuu olevan aina se boksin paras, ja niin varmaan nytkin :). En tiedä innostunko Manna Kadarista, koska tälläinen nappituote ei vakuuta.

      Poista
  2. Mä sain ton Manna Kadarin primerin alle kuukausi sitten Lip Monthlystä enkä oo sitäkään käyttänyt ensimmäisten testauskertojen jälkeen, eli ei ollut mun juttuni se. Eipä siis kovin paljon jäänyt tästä boksista käteen ja noi pillerit ärsyttää ihan suunnattomasti. En itse laske niitä kosmetiikkatuotteiksi, mutta silti ne on melkeen puolet koko boksin arvosta :D

    Yövoiteelle tulee kyllä käyttöä, jos se omalle iholleni sopii. Samoin oon ollut jo jonkin aikaa hankkimassa uusia ripsientaivuttimia, eli jos noi on hyvät niin nekin tulee ihan tarpeeseen. Noi onkin ne ainoot mua kiinnostavat tuotteet boksissa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mua ei ravintolisät haittaa, mutta koska tälläinen tuli niin vasta, joten se tuntuu vähän toistolta. Olisipa Manna Kadarilta tullut joku huulimeikki, koska pelkään että en pidä tästä primerista :D

      Poista
  3. Mä olen nyt varmaan tosi outo, mutta mä tykkäsin tästä sisuksesta, johtuen varmaan siitä, että käytän lisäravinteita, toi Listerine on mun suosikki Listerineä, Lumenen yövoidetta olisi ollut ihan kiinnostava testata, vaikka pelkäänkin saavani siitä paukuroita. Ripsentaivuttimia tarvii aina, Nivea on ainoa josta en innostunut tässä paketissa yhtään. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Viime kuussa oli boksi mun makuu, joten siihen nähden tämä oli perustasoa. Mäkin syön ravintolisiä, joten ei pitäisi sen puoleen valittaa, mutta tuntuu vaan erikoiselta että taas tuli saman merkin purkki. Mulla kuluu aina voiteita, joten Lumene ja Nivea tuntuvat ihan hyviltä nyt :)

      Poista
  4. Ehkä munkin pitäisi vaihtaa toimitus suoraan postiin, kun taas tässäkin kuussa pakettiautomaattiin toimitus viivästyi. Saan siis boksini joskus ensi viikolla, mutta sisällön nähtyäni ei ihan hirveästi harmita :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olisi pitänyt jo aiemmin hoksata, että postiin tilaaminen on nopeampaa. Sen verran automaatti tuntui aina hidastelevan :D

      Poista
  5. Itse lopetin LivBoxin tilaamisen yli vuosi sitten, enkä ole Bette Boxia tilannuut kertaakaan. Mun mielestä pari ekaa Bette Boxia vaikutti hyviltä, mutta nyt sisältö alkaa muistuttaa tosi paljon LivBoxia: Lumenea, halpaa markettikamaa, suuhygieniatuotteita ja toistoa edellisiin bokseihin. Ei kiitos mulle :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on vähän ristiriitainen suhtautuminen Bette Boxiin, koska välillä on tullut hyviä bokseja ja sitten vähän heikompia. Mutta koska en tilaa muita laatikoita, niin sitten tulee tähän sorrottua, koska haluan yllätyksiä :D

      Poista
  6. Automaatin sanotaan olevan nopein mutta ei se kyllä ole. Jos sinne ei mahdu niin ne pöllöt ei osaa jättää postiin vaan jemmaavat sitä vielä ;D ihan hyvä boxi oli! Kaikki ihan jees paitsi Manna Kadar ;D

    https://charmingnails.blogspot.fi/2017/08/elokuun-bette-box.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pari kuukautta kärvistelin automaatin kanssa, kunnes tajusin ettei sinne tilaaminen kannata. Ehdottomasti tilaan jatkossa vain postiin :)

      Poista