perjantai 1. maaliskuuta 2019

Glossybox helmikuu 2019

Glossyboxit näyttävät saapuvan minulle lähes viikon myöhemmin kuin nopeimmille, mutta vilkaistaan mitä helmikuu sisälsi. Täytyy myöntää tosin, etten hakenut pakettia ihan heti postista. Olin kurkannut muiden blogeista sisällön ja odottelin että saapuisi toisen paketin saapumisilmoitus ennen kuin raahautuisin postiin, laiska kun olen :D.


Boksissa oli Beauty Spa -teema eli hemmottelua kotona. Mukana tuli:

- Guerlain Mon Guerlain tuoksunäyte.
- Simple Micellar Water Facial Wiper puhdistusliinoja.
- Nip + Fab Glycolic Fix Scrub kuorintavoide.
- Avant Hyaluronic Face & Night Eye Cream eli yövoide kasvoille ja silmänympäryksille.
- Afterspa Bath & Shower Cleansing Puffs kasvojen kuorintasieni.

Kiinnostavin tuote on yli satasen arvoinen ja täysikokoinen Avantin voide, jonka otan varmasti käyttöön. Miselliliinat säästän kesän reissuja varten ja ehkä kuorintavoidekin tulee testattua. Kuorintasieni voi sen sijaan jäädä käyttämättä, koska tämä ei vaikuta yhtä miellyttävältä ihoa vasten kuin konjac-sieni (en tosin ole tätä testannut). Olen muutenkin vähentänyt ihon kuorimista mekaanisesti ja annan happojen hoitaa sen puolen.


Loppujen lopuksi ihan ookoo boksi, ainakin parempi kuin tammikuussa. Meikkiboksit ovat helposti huteja, ja ihonhoito kiinnostaa minua enemmän, joten nyt löytyi mieluisampia tuotteita. Upsistarallaa, tänään oli veloitettu tililtä myös maaliskuun boksi, joten tilaus jatkuu toistaiseksi :D



8 kommenttia:

  1. Mä sain myös saapumis ilmoituksen tästä boksista muutama päivä sitten ja eilen vasta hain sen! Mulla on noiden simplen puhdistusliinojen tilalla vichyn seeruminäyte.. oisin kyllä mielummin ottanut puhdistusliinat :D Mutta oli kyllä parempi boksi kuin viimeksi!

    VastaaPoista
  2. Mulle tuli boxi vasta toissapäivänä, koska paketit kuulemma lähetetään kahdessa jaksossa.
    Mä en saanut (onneksi) hajuvesinäytettä vaan sen tilalla Vichyn 5 ml:n boosterin.
    Avantin voide on ehdottomasti arvokkain kosmetuote jota olen koskaan kokeillut.
    Saa nähdä mitä ihmeitä se tekee :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä selittääkin miksi saan boksini myöhemmin, vaikka se hiukan harmittaakin. Mäkään en tämän hintaluokan voiteita yleensä käytä, vain Sensai on ollut kalliimpi :)

      Poista
  3. Glossybox ei oo mua kyllä yhtään sytyttänyt näiden parin ekan boxin perusteella. Vähän oisin odottanut enemmän säpinää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen samaa mieltä, jotenkin odotukset taisivat olla aika korkealla :)

      Poista
  4. Toi kuorintasieni tuntui kyllä käytössä aika hiekkapaperilta. Ihan kiva, jos haluaa kuoria vaikka selkää :D muuten tässä boksissa oli kyllä aika kiinnostava tuotekattaus :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yh, kuulostaapa ikävältä tuotteelta :D. Mä pistin kuitenkin nyt tilaukseni katkolle, koska maaliskuun boksikaan ei vaikuta parin spoilerin perusteella järin mahtavalta.

      Poista