maanantai 31. lokakuuta 2016

Mummi ja Minä

On kai jonkinlainen kosmetiikkaharrastajan merkki, jos käsisaippuaksikin haluaa jotain vähän erilaista ja omaa esteettistä silmää miellyttävää. Käsisaippua on tuote, jota käyttää monta kertaa päivässä, joten miksipä ei siihen panostaisi. Mummi ja Minä on ekologinen pesuaineperhe, jonka Sitruunasooda käsipesu hurmasi minut. Jo sanayhdistelmä Mummi ja Minä on niin ihastuttava, että se yhdistettynä herttaiseen pakkaukseen on täysi kymppi.


Mikä tekee Mummi ja Minä tuotteista hyvän? Tietenkin kotimaisuus sekä ympäristöystävälliset ja kasviperäiset, täysin luonnossa hajoavat raaka-aineet. Eikä herkullisia tuoksujakaan voi unohtaa. Sitruunasooda on tuoksultaan kuplivan makea, eli juuri niin ihana kuin nimestä voi arvatakin.

Olen varmaan tottunut vähän paksumpiin saippuoihin, koska tämä tuntui aavistuksen normaalia nestemäisemmältä. Käteni ovat harvoin ihan kunnolla likaiset, mutta saippua vaikuttaa hyvältä puhdistajalta eikä kuivata ihoa.


Mummi ja Minä valikoimiin kuuluu siivoussuihkeita, astianpesuaineita ja käsisaippuoita. Ja ne tuoksut! Tarjolla on Lakritsipommi, Polkkakarkki, Laventeliunelma ja Sitruunasooda. Voi nam, kyllä siivouskin alkaisi maistua vaikkapa polkkakarkin tuoksuisilla tuotteilla. Pakkaukset ovat hieman nyt uudistuneet, mutta ovat edelleen suloisia. Hintaa Mummi ja Minä käsisaippualla on noin 12 € esimerkiksi Ruohonjuuressa.

10 kommenttia:

  1. Ihan ylisöpöjä pakkauksia. Itse olen pikkuhiljaa alkanut siirtämyyn pesuaineissa luonnollisempaan suuntaan, koska olen laiska käyttämään siivotessa kumihanskoja, pakko sanoa, että käsien kunto on parantunut ihan älyttömästi näiden luonnollisten pesuaineiden kanssa, eivät ärry ja kuiva ollenkaan samaan tahtiin. Eikös Mummilta löytynyt jotain siivousjuttujakin vai muistanko väärin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kumihanskat olisi mullekin tarpeen, koska unohdan ne aina siivotessa. Mummi ja Minä valikoimissa on tosiaan siivoussuihkeita, joita olisi kiva testata :)

      Poista
  2. Sitruunasooda:) Voi, että tulee nostalginen ole. Lapsena sitruunasooda oli melkein ainoita limuja, jota ostettiin. Sitruunasooda -saippuakin näyttää todella herttaiselta, että tekee mieli sellainen ostaa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hauska kuulla, että tuli nostalginen fiilis. Se on varmasti se juttu mitä merkin nimellä ja tuotteiden ulkoasulla haetaan :)

      Poista
  3. Ai että tykkään noista ja on tullut ostettua monen monta purkkia, sekä itselle, että mummille <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nämä ovat niin kauniita tuotteita ulkoa että sisältä, joten lahjanakin toimivat :)

      Poista
  4. Nuo polkkakarkkituotteet on ihanan tuoksuisia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä pitääkin testata seuraavana, koska se oli myös jouluun sopiva tuoksu :)

      Poista