tiistai 4. lokakuuta 2016

Garnier Moisture Bomb paras kangasnaamio marketista

Tekstissä mainoslinkki.*


Mahtavaa, että Garnier on inspiroitunut korealaisista supersuosituista kangasnaamioista. Olen ostanut esimerkiksi Ebaystä parit koreanaamiot testiin, mutta nyt samantyylisiä tuotteita saa ihan marketistakin. Olin jo aiemmin kiinnittänyt huomiota Garnierin Moisture Bomb -naamioihin, joten olin aika innoissani saadessani näitä testiin Buzzadorin kautta. Moisture Bombaamiot maksavat kaupassa noin 2-3 euroa. Hinta on aika halpa, koska korealaisetkin versiot maksavat yksittäin ostettuina sen verran.


Garnier Moisture Bomb paras kangasnaamio
Garnier Moisture Bomb paras kangasnaamio

Moisture Bomb -naamio sisältää granaattiomenanuutetta ja hyaluronihappojohdannaisia, joiden avulla iho saa pehmeyttä ja hehkua. 15 minuutin vaikutusajalla toimiva naamio sopii jokaiselle ihotyypille.

Naamiota käyttäessä kummastelin miten päin tämä tulee kasvoille, mutta vastaus malttamattomalle löytyi käyttöohjeista. Valkoinen puoli tulee kasvoja vasten ja sininen suojakalvo vedetään pois. Naamio asettui hyvin kasvoille, mutta silmien kohdalta aukko tuntui hiukan huonosti ja ahtaasti sopivalta.  Naamio on erittäin kostea, joten se pysyy hyvin iholla ja tuntuu raikastavalta. 

Käytön jälkeen iho näytti hehkuvalta ja eloisalta. Olin positiivisesti yllättynyt nähdessäni raikkaan peilikuvan jo vain yhden käyttökerran jälkeen. Tuntuu, että Garnierin Moisture Bomb uutuus vetää vertoja aasilaisille esikuvilleen, joten olen todella tyytyväinen, että parilla eurolla saa näin hyvän tuotteen.


Garnier Moisture Bomb paras kangasnaamio
Garnier Moisture Bomb paras kangasnaamio

Garnierin Moisture Bomb -kangasnaamiot ovat ihanaa hemmottelua ja tuovat heti näkyvän vaikutuksen kasvoille. Mielenkiinnolla odotan tuleeko myös muilta markettimerkeiltä (Loreal, Lumene yms.) saman tyylisiä naamioita myyntiin, koska luulen, että kangasnaamiot ovat nouseva trendi Suomessakin.

Garnier Moisture Bomb kangasnaamioita voi ostaa Lyko* verkkokaupasta yksittäin tai seteissä.


Tuotteet on saatu Buzzadorin kautta. *mainoslinkki.

20 kommenttia:

  1. Ihanaa nähdä edes vähän sinun kauniita kasvoja, ihanat hiuksetkin. <3 Täytyy varmaan ostaa tuollainen naamio ja kokeilla. :) Iloa päivään ja tuo kuva on aivan yliveto, tuolla Bloggerin lukulistalla, tuli ihan huifiilis <3

    VastaaPoista
  2. Yhden tällaisen naamion olen käyttänyt, vaikutti hyvältä hintaansa nähden. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pari euroa on just sopiva hinta, kun on kyse kertakäyttöisestä tuotteesta, joten hinta-laatusuhde on hyvä :)

      Poista
  3. Mä tykkäsin tästä kans ihan tosi paljon vaikka en ole erityisen kuivaihoinenkaan. Tosi virkistävä kokemus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Naamio oli tosiaan mukavan raikas ja kostea (muttei toki mitenkään märkänä valuva), joten ainesosissa ei ainakaan olla säästelty :)

      Poista
  4. Tämä on kyllä hyvä naamio, kosteutti ja iho oli pehmeämpi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samaa mieltä. Mulla kangasnaamiot ovat tulleet pysyvästi viikottaisiin ihonhoitorutiineihin :)

      Poista
  5. Pitääpä testata Garnier, kun en ole löytänyt korealaisista vielä mitään älyttömän hyvää kangasnaamari. Sellainen on mulla hakusessa, kun en viitsisi millään näitä märkyyksiä muuten käyttää;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään etenkin Bentonin etananaamiosta, josta kirjoitan myöhemmin blogiin. Mulla on ollut joitain ihan-kiva-kokemuksia monista kangasnaamioista, mutta korealaiset versiot tuntuvat toimivan (ja toki tämä Garnier) :)

      Poista
  6. Täytyy ehdottomasti kokeilla, oon kokeillut vain Misshalta yhtä maskia ja se oli jees :) Tämän voisin yrittää ujuttaa vaikka johonkin kiireettömään aamuun!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voin kuvitella kuinka tämä naamio olisi aamulla niin raikastava, jos on vaikka vähän aamuturpeat kasvot :)

      Poista
  7. Nää naamiot näyttää vaan niin karmivilta! :D Oon nyt kolmeen otteeseen hypistelly näitä,joskohan ens kerralla antais periks.. :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Naamio päällä ei kannata lähteä ulos, ellei sitten halloweeninä :D.

      Poista
  8. Mä kokeilin kerran ja tykästyin! Ihosta tuli pehmeä ja kosteutettu :) Eli sopii hyvin myös rasvoittuvalle iholle silloin tällöin käytettäväksi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun iho rasvoittuu helposti, mutta kaipaa kuitenkin kosteutta, joten naamio sopii hyvin ihonhoitorutiiniin vaikka kerran viikossa :)

      Poista
  9. Kiva, että näitä alkaa saada ihan marketeistakin ja vielä noin halvalla. Oon halunnut testata kangasnaamioita, mutta en ole saanut aikaiseksi tilata niitä mistään. Pitää seuraavalla kauppareissulla napata tuollainen ostoskoriin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ebaystä saa parilla eurolla naamioita, joten olen sieltä tilannut, mutta onhan se mukava että ihan marketistakin voi hakea näitä testiin :)

      Poista
  10. Selvästikin pitää iteki kokeilla näitä!

    VastaaPoista