perjantai 7. lokakuuta 2016

Livbox Lokakuu 2016

Menin ja tilasin lokakuun Livboxin, koska houkuttimena oli Lumenen uutuustuote ja viiden euron alennuskoodi. Ja voih, kylläpä oli heikko boksi. Tavallista isokokoisempi laatikko lupasi hyvää, mutta kevyt paino antoi jo hieman vinkkiä mitä sisällä oli. En haluaisi olla negatiivinen, mutta boksi oli täynnä näytteitä.


Esittelylapussa luki Lorealin Pure Clay Purify savinaamio, mutta öh, mukana oli vain näytepussi. No kyllähän tästä saa fiilistä minkälainen tuote on kyseessä, mutta täysikokoinen tuote olisi nostanut boksin tyydyttävälle tasolle. Citymarketissa on muuten Lorealin meikit ja ihonhoitotuotteet -40 %, joten pitäisiköhän hakea tätä naamiota sieltä sitten.

Palmoliven Smooth Delight suihkugeeli (50 ml) tulee käytettyä, mutta luokittelen tämän täytetuotteeksi, joita saa monesti ilmaisena marketista.

Tresemmen Heat Defense Styling Spray lämpösuojasuihke (60 ml) on purkki joka jää käyttämättä, koska siitä on jo ainakin vuosi, kun viimeksi käytin hiustenkiharrinta.

Hehkutettu Lumenen tuote oli 50 ml kokoinen LÄHDE Pure Arctic Miracle 3in1 Micellar puhdistusvesi. Ennen Livboxissa on tullut Lumenelta ihan täysikokoisia meikkivoiteita ja kasvovoiteita, joten pikkupullo misellivettä oli aika vähän. Mutta tämä on ainoa tuote, jonka olisin voinut itsekin ostaa. Vaikka kyseessä on pikkupullo, niin silti tämä maksaa Sokoksella 5,90 €. Eli saman verran kuin Herbinan tai Nivean täydet misellipullot. Onneksi Lumenen 250 ml pullo on sentään vain 9,90 €.


Moroccanoil Treatment hoitoöljy on ihan hyvä, mutta tämä on jo ennestään tuttu tuote. 10 ml pullo tulee kuitenkin käyttöön, koska se toimii hiuksissani.

Extrana tullut Iberon häivytyssivellin on tuote, joka miellytti minua eniten. Ilman sivellintä olisin todellakin ollut harmissani, vaikka nytkin jäi aika pettynyt fiilis. 

Onneksi maksoin boksista vain 11,90 €, koska sisältö ei ole täyden hinnan arvoinen. No, katsellaan Livboxia seuraavan kerran, kun on vuorossa bloggaajaboksi. Muuten en tilaa mustaa laatikkoa, vaikka tarjottaisiin alekoodia. Boksissa oli mahdollisuutta hyvään sisältöön. Jos Lumene ja Loreal olivat olleet täysikokoisia tuotteita, niin lokakuun Livboxin arvostelut olisivat varmasti paremmat.


PÄIVITYS:
Livboxilta tuli sähköpostia, ja ilmeisesti on tapahtunut väärinkäsitys (vaikea sanoa onko näin oikeasti käynyt...), jonka takia boksi jäi hieman tyhjäksi. Kaikki lokakuun laatikon tilanneet saavat 30 Livbox-pistettä tililleen, ja 60 pisteellä saa ilmaisen boksin. Tämä sentään lohdutti hieman, koska nyt saan seuraavan boksin ilmaisena ja sen kannattaisi olla hyvä.

32 kommenttia:

  1. Noi Cittarin 40% alet ovat kyllä jäätävän hyviä, usein käyn poimimassa mun jotain suosikki markettituotteita sieltä, jos osuu tarjous omien lemppareiden kohdalle. Todellakin kävisin hakemassa Lorkun naamion jo sillä hinnalla pois. :D

    Olisi mielenkiintoista kuulla tosta väärinkäsityksestä lisää... Mutta hyvä, että antoivat hyvitystä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Alen jälkeen naamiolle jää hintaa alle 6 euroa, joten ehkäpä käyn sen ostamassa, jos Cittarin suunnilla käyn. Tavallista isompi laatikkko voisi selittää sen, että tänne olisi tarkoitus tulla jotain enemmän, mutta saa nähdä selitetäänkö tilannetta sen enempää :)

      Poista
  2. Onneksi olen lopettanut tilaamisen. Surullinen näky :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen tilannut vain bloggaajaboksit ja nyt sitten hairahduin alekoodin takia tilaamaan tämän. Mutta nyt saan ainakin vielä yhden ilmaisen boksin, joten toivotaan että se onnistuu :)

      Poista
  3. Eipä tarvitse tosiaan ennen seuraavaa bloggaajaboksia edes harkita tän tilaamista. Musta jotenkin tuntuu, että toi heidän "väärinkäsitys" tajuttiin siinä kohtaa, kun boksista alkoi sadella negatiivista palautetta tilaajilta ja heidän piti jotain kehittää syyksi sille, että sisältö oli tollainen. Mutta mene ja tiedä :) Mulla toi 30 pistettä toi juuri täyteen sen 60 pistettä, joten tosta hyvityksestä oli sentään jotain iloa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneksi tähän edes reagoitiin muuten kuin pahoittelemalla. Mullakin tuli tuo 60p täyteen, joten saa nähdä minkä boksin tilaan :)

      Poista
  4. Bloggaajaboksi oli ensimmäinen Livboksini ikinä, ja kyllä oli tämä seuraava paketti suuri pettymys. Ei sillä että tuotteet olisivat olleet huonoja, mutta niiden määrä ja koko harmitti. En ollut tajunnut tarkistaa sähköpostiani, mutta hyvä kun mainitsit tuosta hyvityksestä niin itsekin sen huomasin! Tosin pitäisi saada kaveri mukaan tai arvostella neljä boksia että noista pisteistä mitään iloa olisi.. Mutta olen optimisti enkä vielä heitä pyyhettä kehään, vaan otan vielä marras- ja joulukuun boksin ennen lopullista päätöstä jatkosta.. Toivottavasti vuoden viimeisiin bokseihin panostetaan paremmin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Bloggaajaboksit ovat yleensä parhaita sisällöltään, joten niihin verrattuna perusboksit voivat tuntua huonoilta, mutta tämä oli heikoin boksi pitkään aikaan. Ihmettelen kyllä, jos tämän jälkeen ei laatuun panosteta.

      Poista
  5. Onneksi en ole koskaan tilannut mitään boxia. Olisi todella ketuttanut tämä viimeisin tapaus:(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään yllätysbokseista, koska on mukava saada uusia tuotteita testiin, mutta tälläiset näytekoot eivät mieltä lämmitä.

      Poista
  6. Tilasin tämän vahingossa kun unohdin peruuttaa tilauksen ja surkea esityshän tämä on. Onneksi oli tuo sivellin vaikka en usko senkään olevan kovin arvokas. Mun veikkaus on se että ainakin tuo lorealin naamion piti tulla isompana, en usko että se muuten olisi saatekirjeessä mainittu... Eikö sulle tullut edes sitä Vichyn näytettä? Se oli Lumenen ohella se toinen etukäteen hehkutettu tuote ja se paljastui pelkäksi pussinäytteeksi...aika noloa mun mielestä.
    Noh, hyvityspisteillä nyt saan sitten ensi kuun boksin, toivottavasti se oikeasti korvaa tämän pettymyksen niin kuin pahoitteluviestissä sanottiin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle tuli se Vichy-pussi, mutta en jaksanut sitä edes kuvata :D. Olisin kovasti halunnut sen Lorealin naamion, ja nyt vähän harmittaa, jos se pitää itse käydä kaupasta hakemasta.

      Poista
  7. Mä oon tilannut boksia 2 (tai ehkä 3) vuotta ja taso on mennyt huomattavasti alaspäin ;((
    Tää boksi oli kyllä täydellinen pettymys kaikki tuotteet näytteitä (lukuunottamatta sitä 60 ml lämpösuojasuihketta, sekin tosiaan vaan 60 ml). Boksi ei varmaan edes ollut sen 16€ arvoinen, pyh. Siveltimen olisin kelpuuttanut jos olisi ollut vaikka puuteri sivellin. Häivytys siveltimiä kaapista jo löytyy...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En hoksannutkaan, että lämpösuojasuihketta myydään ihan tuossa 60 ml koossa, mutta uskoisin, että siitä on myös isompi, täysikokoinen versio. Mä olen tilannut boksia pari kertaa vuodessa, koska vain bloggaajaboksit ovat yleensä hintansa arvoisia.

      Poista
  8. Näitä väärinkäsityksiä tuntuu sattuvan LivBoxille usein. Tässä mun mielipiteeni pettymysten boxista:

    http://charmingnails.blogspot.fi/2016/10/lokakuun-2016-livbox-syksya-piristamaan.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tilaajat varmasti vain vähenevät, jos laatua ei pidetä edes kohtuullisena.

      Poista
  9. Mä en ole tilannut LivBoxia muistaakseni kohta pariin vuoteen, enkä kyllä aio enää tilatakaan... Jolie-boxi voisi olla enemmän mun juttu :) Sen sisältöön olen toistaiseksi ollut ihan tyytyväinen, mitä muiden blogeja olen tarkkaillut :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Livboxilla on se oma tasonsa, mutta useassa boksissa on niin paljon toistoa, ettei jatkuva tilaaminen kiinnosta minuakaan. Jolie boksia voisi testata jossain vaiheessa :)

      Poista
  10. Mulla kävi mielessä tämän boksin tilaus, mutta onneksi en sitten kuitenkaan päätynyt tilaamaan sitä. :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tässä oli mahdollisuuksia ihan hyvään sisältöön, mutta nuo näytekoot pilasi fiiliksen.

      Poista
  11. Ei kyllä enää harmita yhtään, että Posti taas sekoilee oman pakettini kanssa, enkä ole sitä vielä saanut. Kiva saada jo etukäteen pahoittelevaa sähköpostia Livboxilta, niin ei vahingossakaan odota liikoja ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ei varmaan voi odottaa hyvää sisältöä, jos jo etukäteen pahoitellaan :D. Toivottavasti paketti kuitenkin tulee perille.

      Poista
  12. Tää boxi oli tosiaankin pettymys :( Onneks itekin tilasin vaan sillä alennushinnalla

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei tosiaan harmita niin paljoa, koska maksoin sen vitosen vähemmän, mutta tasoa voisi silti parantaa :)

      Poista
  13. Tämä oli minun eka Livboxini, joten olin kyllä tosi pettynyt. Päätin alkaa tilailemaan Livboxia, jos sitä kautta saisi tutustuttua kivoihin kosmetiikkatuotteisiin, mutta en arvannut että voisi olla pelkkää näytettä lähes koko paketti. Ainoa myytävä täysikokoinen taisi olla se Tresemmen suihke, mutta en oikein tykkää koko merkistä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ymmärrän harmituksen, jos eka boksi on tälläinen. Mulla tuli tästä sisällöstä mieleen yksi boksi ihan Livboxin alkuajoilta, jossa oli lähinnä vain näytteitä. Mutta se taisi olla vielä huonompi kuin tämä :D

      Poista
  14. Olipas aika laiha sisältö :( Mä en ole innostunut yllätysbokseista, tiedän mitä haluan ostaa joten pelkään, että lähinnä pettyisin näihin "yllätysbokseihin" :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yllätysmomentti on se hyvä ja huono puoli. Joskus pettyy, mutta toisaalta voi tehdä hyviä löytöjä :)

      Poista
  15. Mitähän tästä sanoisi? :D Mähän en boksia tilaa, koska vaativana kosmetiikan kuluttajana sisältö ei ole enää pitkään aikaan vastannut odotuksiani. Harmittaa kyllä tilanneiden puolesta. Ymmärrän kyllä sen, että yrityksetkin voivat mokata joskus (tosin LivBoxilla tämä ei ole ensimmäinen kerta lyhyen ajan sisällä), mutta mielestäni 30 pistettä ei ole tästä riittävä hyvitys, koska kaikki eivät sillä saa seuraavaa boksia ilmaiseksi. On esimerkiksi sellaisia, jotka tilasivat vain tämän yhden boksin lahjaksi jollekin toiselle. Ja kun Facebookkia selailee, eivät LivBoxilaiset vastaa kaikkiin aiheestakin suivaantuneiden asiakkaiden kysymyksiin. Mua ei ainakaan lohduttaisi "Pahoittelut, ei tule tapahtumaan uudelleen, toivottavasti voimme voittaa luottamuksesi takaisin" -vastaukset, kun ei edes anneta kunnon hyvitystä. Aiemmin LivBox on hoitanut nämä "väärinkäsitykset" paremmin, esimerkiksi sen pohjustajajupakan kohdalla kesällä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin katselin facebookkia eikä asiakkaat oikein saa suoraa vastausta. Saa nähdä kuinka moni lopettaa tilauksen. Se on totta, ettei 30 pisteen hyvitys auta kaikkia, joten tähän olisi voinut keksiä paremmankin keinon.

      Poista
  16. Pettynyt täälläkin, annan viel marraskuulle mahdollisuuden mutta sitten lopetan tilaamisen jos sama juttu.

    Maiccu
    mansikoitajavaahtokarkkeja.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Marraskuun boksilla on kovat paineet onnistua, koska tämän jälkeen odotukset ovat korkealla :)

      Poista