torstai 21. tammikuuta 2016

Kosmebloggaajan hyvä päivä

Mitkä kosmetiikkaan liittyvät asiat saavat hyvälle tuulelle? Se on parasta, kun tulee kotiin ja lattialla on postin lappunen. Ja sitten paketista löytyy esimerkiksi ihania Laboratoire Du Haut-Segala öljyjä! Nämä pelastavat talven kuivattaman ihon.


Tunne, kun jokin tuote loppuu. Ja kun saa laittaa purkin keittiön laatikkoon muiden tyhjentyneiden sekaan.


... ja saat avata loppuneen tilalle jonkin uuden ja mielenkiintoisen tuotteen. Nyt Lily Alexandran kasvovesi vaihtuu Kivviin.


Ilo, jonka saa hyvin toimivista tuotteista. Lumenen Matt Control Oil-free mattameikkivoidetta olen käyttänyt jo useamman tuubin. Jemmasta pitää aina löytyä yksi purkki ja käytössä minulla on kaksi eri sävyä. Täältä löytyy arvosteluni Lumenesta.


Lasipulloissa olevat meikkivoiteet ovat kauniita, mutta itse pidän eniten tuubeista. Niistä on melko helppo arvioida paljonko meikkivoidetta on jäljellä, se ei mene helpolla rikki ja tuubia on hauska puristaa :D



Yksi ei-materialistinen asia nostaa mielialaa ja on tärkeä myös kuvaamisen kannalta. Nimittäin luonnonvalo. Nyt sitä on jo riittävästi sisällä kuvaamista varten ja valon määrä vain paranee koko ajan.

14 kommenttia:

  1. Kivvi <3 Itse olen niihin ihastunut :)

    VastaaPoista
  2. Nyt on kyllä tosi ihana valo siinä 11-13.30 välillä kuvata, tuntuu, että kaikki onnistuu, kunhan vaan painaa laukaisunappia. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, tuo aika on optimaalinen. Onneksi kohta valoa riittää vaikka koko päiväksi :)

      Poista
    2. Mä muuten allekirjoitan tuon! Mun mielestä alkutalven valo on ehkäpä paras, siinä on jotain melkeinpä viiltävän valoisaa. Siis nimenomaan keskellä päivää :D

      Poista
    3. Se on aivan parasta kuvausvaloa, en ole koskaan tykännyt keinovalossa kuvaamisesta :)

      Poista
  3. Mä oon niin samaa mieltä tuosta luonnonvalosta! Täytyy ehkä kokeilla tuota Lumenen meikkivoidetta. Käynkin heti lukemassa arvostelusi siitä. Tuo meinaan voisi sopia omalle ihotyypilleni täydellisesti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Luonnovalo on ainoa, jota käytän kuvaamiseen. Keinovaloakin olen kokeillut, mutten pitänyt tuloksesta. Toivottavasti tykkäät Lumenesta, josta sitä päädyt kokeilemaan :)

      Poista
  4. Voiii se tosiaan on ihana tunne kun vanha tuote loppuu ja saa avata uuden! :D ja ihanaa kun päivät on alkanut pitenemään ja aurinkokin välillä pilkistää pilvien takaa :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on vielä parempaa, kun useampi tuote loppuu kerralla vaikka yhdellä suihkukäynnillä. Joskus on tyhjentynyt niin shampoo, hoitoaine kuin suihkugeelikin :D. Kyllä se valo ja kevät vielä tulee onneksi :)

      Poista
  5. Olipa kiva postaus ja totta uuden tuotteen korkkaaminen ja se kun vanhan saa päätökseen, sitä on rakastettu. En tosin säilytä vanhoja, vaikka välillä huvittaisi sekin, sillä olen lukenut todella mielenkiinnolla muiden loppuneet tuotteet postauksia. Aah luonnonvalo, miten se onkaan piristänyt!

    Mukavaa viikonloppua Maija <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukava, että tykkäsit tästä postauksesta. Tämä tuli vähän extempore toteutuksella :D. Mä en ole vähään aikaan loppuneista kirjoittanut, mutta siltä säästän niitä. Ihanaa viikonloppua myös :)

      Poista
  6. Oi, Laboratoire Du Haut-Segalan öljyt. Olen ihastunut niiden pullojen ulkonäköön! Minusta ne nököttävät niin söpösti kaapissani. :D Aluksi luulin, että niiden pumppu olisi jotenkin tönkkö, mutta nyt olen huomannut, että kyllä niistä saa annosteltua itselle ihan sopivan määrän käyttöön. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen todennut, että näissä on tosi hyvä pumppu! Saan ihan pienenkin tipan, joten tämmöisiä pumppupullojen pitäisi aina olla :)

      Poista