sunnuntai 17. tammikuuta 2016

Suihki iho puhtaaksi

Kasvovesien suihkutteluun jää koukkuun. Ainakin minulle on näin käynyt, enkä enää muunlaisia kasvovesiä ostakaan. Tai jos ostankin, niin sitten kaadan sisällön hyvään pumppupulloon ja vilvoittava suihkiminen jatkuu. Etenkin aamulla pari suihkausta kasvoille on virkistävä tapa herätä. 


Lushin antibakteerista teepuuta ja greippiä sisältävä kasvovesi lupaa auttaa ihon kurissa pitämisessä. Tuoksu tässä on hyvin teepuumainen, mutta kyllä sieltä pieni sitrusmainen virekin on huomattavissa.


Kasvoveden paras puoli on ehdottomasti raikkaus, joka ilmenee tuoksuna sekä tuntemuksena iholla. Pääsyy juuri tämän kasvoveden hankkimiseen oli lupaus näppyjen vähentämisestä. Ja puhtaan fiiliksen tästä saakin. Testijakson aikana leukaan on tullut pari näppyä, mutta muuten koen, että iho on pysynyt aika puhtaana.


Sprayn ulostulo ei ole ihan kevyin, mutta kasvot eivät kuitenkaan ole aivan uitetetun näköiset. Jos suihkiminen ei innosta, niin toki tätä voi käyttää myös pumpulilapun kanssa. 100 ml kokoinen Tea Tree Water kasvovesi maksoi 10,45 €. Olen aiemmin ajatellut, että Lushin ihonhoitotuotteet ovat paljon kalliimpia, mutta kymppi hyvästä kasvovedestä on todella halpa hinta.

16 kommenttia:

  1. Mulla oli muinoin käytössä Lushin Breath Of Fresh Air kasvovesi ja tykkäsin kovasti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuon kasvoveden jo pelkkä nimi kuulostaa ihanalta, voisin kyllä lisääkin tutustua Lushin kasvovesiin :)

      Poista
  2. Heh, mä olen taas ihan päinvastainen, sillä mieluummin suihkin ensin vanulappuun ja siitä kasvoille. Olen nyt opettelemassa kasvovesien suihkimista suoraan kasvoille, kun se säästää myös paljon vanulappuja. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tiedä miksi, mutta minäkään en aiemmin pitänyt suihkekasvovesistä. Kai se kylmä suihke voi tuntua aluksi vähän hassulta. Tosiaan, vanulappuja säästyy tässä :)

      Poista
  3. No on kyllä yllättävän edullinen kun kuitenkin Lushin tuote! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä vasta viime syksynä tein ekan tilauksen Lushille, joten hintataso ei ollut ihan tiedossa, mutta tämä yllätti :)

      Poista
  4. Kiva kuulla tästä! Lush on kyllä kiinnostava merkki, mutta itse en ole vielä mitään heiltä kokeillut :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lushilla on niin paljon ihanuuksia, joihin haluaisin tutustua. Harmi, ettei täällä ole kauppaa, joten pitää netistä tilata :)

      Poista
  5. Mä en ookaan koskaan testannut tollasia suihkittavia kasvovesiä, mutta mielenkiintoiselta toi kyllä kuulostaa :) Pitää ehdottomasti testata jossain vaiheessa tuota tai jotain muuta suihkittavaa kasvovettä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on varmaan 4 suihkekasvovettä, ne on niin hyviä. Ehkä talvella ne voivat olla vähän kylmiä, jos kylppäri on viileä, mutta silti niin ihanan raikkaita :)

      Poista
  6. Jos en ihan väärin muista, niin mulla oli tämä TTW käytössä melkein 10 vuotta sitten :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hauska kuulla, että tämä on voinut olla niin kauan myynnissä. Ilmeisesti siis muidenkin mielestä hyvä tuote :D

      Poista
  7. Mä olen myös suihke-addikti! :) Lushin spray on tosiaan aika "raju", mutta olen tykännyt kaikista Lushin kasvovesistä. Tällä hetkellä kaapista löytyy Caudalien "rusinavesi" (kuten lapseni sitä kutsuu, eau de raisin) ja Avenen suihke, jota käytän kasvoveden tapaan. Meillä muuten kissakin vaatii aina joka aamu oman osansa Avenen suihkeesta! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mahtava kissa, yleensä kissat vain säikkyvät vettä :). Avene on mullekin tuttu ja käytössäni on myös La Roche-Posayn suihke, joka on hyvin samanlainen tuote :)

      Poista
  8. Tea Tree ainakin sampoissa tuoksuu aika hyvälle eli mielenkiintoinen tämä suihke. Näitä kyllä tarvitsee nyt pakkasilla. Kivaa päivää <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lushin suihke on enemmänkin puhdistava kuin kosteuttava, joten sinänsä tämä ei ole talveen aivan paras tuote, jos iho kuivuu. Mukavaa päivää myös :)

      Poista