torstai 3. syyskuuta 2015

Livbox syyskuu 2015

Syyskuun bloggaajaboksille oli etukäteen ladattu isot odotukset. Täyttyivätkö ne? Kyllä mielestäni. Katsotaan mitä täältä löytyi.


Isoin tuote oli Cutrin Premium Oil Treatment öljyhoito, joka on tarkoitettu hennoille ja normaaleille värikäsitellyille hiuksille. Uskon, että tulen tästä tykkäämään, koska hiukseni pitävät yleensä öljystä kuin öljystä. Öljyt vaan kuluu minulla niin hitaasti, että nykyistenkin käytössä menee vielä aikaa. Lasipullo on täysikokoinen 100 ml. Minifitness-blogi Eevin suosikkituote.


Glamglow Powermud DualCleanse Treatment syväpuhdistava naamio poistaa kuona-aineet kasvoilta mudan ja öljyn avulla. Kuulostaa juuri minulle sopivalta epäpuhtaan ihon tuotteelta. Koko 15 g. Malenami-blogi Malenan valitsema tuote.


Tämä on se kiinnostavin tuote minulle, koska rakastan kuoria ihoa. Dermalogica Daily Microfoliant riisipohjainen entsyymikuorintajauhe lupaa tehdä ihon kirkkaaksi ja pehmeäksi. Testaan tätä varmaan ensimmäisenä. Näytekoko 13 g. Ostolakossa-blogi Virven suosikki.


Lumenen kulmien muotoiluvahakin kiinnostaa, koska en ole koskaan käyttänyt sävyllisiä vahoja. Muotoilen kulmat aina läpinäkyvällä geelillä, joten välillä on hyvä ravistaa vanhoja tapoja. Tästä tuli täysikokoinen tuote sävyssä Blond/Vaaleanruskea 3. Nude-blogi Erikan lemppari.


Vaihteeksi tuli jotain muutakin kuin kynsilakkoja. Trind Nail Repair Natural kynnenvahvistaja tulee tarpeeseen. Kynteni lohkeavat helposti, joten tämä heikoille kynsille tarkoitettu tuote kuulostaa hyvältä. Charming Nails-blogi Tainan valitsema tuote.


Plääh, Carmex! Moni epäilikin, että tämä purkki olisi Karkkipäivä-Sannin valitsema tuote, ja niinhän siinä kävikin. Carmexin aiemmatkin huulivoiteet olen laittanut kiertoon. Muistelen, että tämä sama purkki on tullut jo kerran aiemmin boksissa ja toisella kertaa tuli kirsikan makuinen? Hieman liikaa toistoa, enkä enää toivo näkeväni Carmexia Livboxissa.



Pitkään odotetussa ja spekuloidussa bloggaajaboksissa tuli kuusi tuotetta, joista kolme oli täysikokoisia. Painoltaan laatikko oli hyvin kevyt, joten osasin odottaa pieniä ja näytekokoisia tuotteita.


En todellakaan hauku boksia vaikka Carmex olikin tylsä yllätys. Kaikki muut tuotteet olivat loistavan kuuloisia, ja otan ne käyttöön ilomielin. Näin hyviä mustia laatikoita voisi tulla useamminkin.

16 kommenttia:

  1. Mulle tämä boxi oli suurin pettymys ikinä kaikista boxeista. Kuudesta tuotteesta neljä on aiemminkin tullut boxissa. Dermalogican, Carmexin ja Trindin lisäksi mulla oli myös Clarisin Beauty Flash Balm. Jos jotain vaihtelua oli niin tuo Nail Repair oli tällä kertaa pienempi pullo... Tuli vaan niin petetty olo tästä paljon hehkutetusta blogaaja boxista :( Cutrinin öljyhoidon tilalla mulla oli Maria Nilan hiusnaamio. Se sentään oli jotain uutta jota en ole koskaan kokeillut :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Luin muualtakin, että tässä oli paljon samoja tuotteita. Mulle on sitten sattunut hyvin, koska ainoastaan Carmex oli tuttu vanhoista bokseista, vaikka olen Livboxia alusta asti tilannut lähes koko ajan.

      Poista
  2. Tuo Cutrinin hiusöljy on kiehtonut itseäni pidempään, sitä on niin moni kehunut. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle se olikin ihan uusi tuttavuus, mutta innolla testaan. Iso lasipullo kestää varmasti pitkään :)

      Poista
  3. Tuo kuviollinen paperi oli tosi kiva :D

    VastaaPoista
  4. Sain eri tuotteet. Mun boxissa oli paljon edellisten lähetysten uusintoja. Cutrinin hiusöljy kuulostaa kyllä hyvältä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuntuu vähän hassulta, että samoja tuotteita lähetetään useamman kerran. Mulla kävi siis tuuri tuotteiden suhteen.

      Poista
  5. Vastaukset
    1. Kiva tosiaan, että tuli muu kuin kynsilakka, joita boksit yleensä sisältävät :)

      Poista
  6. Carmex oli mullekin ainut "pettymys". Muuten olin todella tyytyväinen boksin sisältöön ja mun mielestä tämä oli ehdottomasti paras boksi pitkiin aikoihin! Hiusöljyt kuluvat mullakin todella hitaasti, joten saapi nähdä kuinka kauan ton kokoisen pullon kanssa kestää :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin olen tosi tyytyväinen, mutta hieman latisti fiilistä tieto samojen tuotteiden toistosta. Olisi hieman harmittanut saada boksi, jossa on usea tuote jo ennestään tuttu Livboxin kautta. Öljy kestää varmasti pari vuotta :D

      Poista
  7. Siis WAU! Meillä on jopa KOLME tuotetta eriä. :D Ihan kivoja tuotteita

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Bokseissa on tosiaan vaihtelua, ja onneksi itselleni tuli ne mieluisammat vaihtoehdot :)

      Poista
  8. Tuon Cutrin hiusöljyn toivoin kovasti olevan boxissani, ei ollut... Voi mööh. Kiva boxi noin muutenkin, etenkin tämä sinun versio. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taisit siis saada sen hiusnaamion, joka on varmasti myös kiva :). Mulle tuli hyvä versio boksista, etenkin kun en ollut näitä tuotteita kokeillut, vaikka monet olivat toista kertaa boksissa :)

      Poista