maanantai 28. syyskuuta 2015

Benecos luonnollinen ripsiväri

Benecosin Vegan Wonder sai kunnian olla ensimmäinen kokeilemani luonnonkosmetiikkaripsiväri. Ehkä olen jättänyt luonnolliset ripsivärit vähemmälle huomiolle, koska mieleeni on jäänyt monet huonot arvostelut. Mutta aina pitää testata itse ennen kuin voi sanoa juuta tai jaata.


Ripsiväriharja on malliltaan ylöspäin kapeneva, josta tulee joulukuusi mieleen. Oikeastaan pidän aika paljon tästä muodosta, jossa ulommaiset ripset saavat eniten väriä ja volyymiä. Harja on kooltaan vähän isohko, mutta itse olen ainakin tottunut kookkaisiin harjoihin, joilla saa värin levitettyä nopeasti.


Kuvassa on vasemmassa silmässä väriä hennommin kuin oikealla, jossa ripset ovat selvästi paljon pidemmät. Ripsivärimassa tuntui hyvin kevyeltä ja tekevän ripsiin luonnollisen pituuden. Yksittäisen ripsen mascara jätti ohueksi, joten tällä ei saa kerrostamallakaan hämähäkinjalkaripsiä.


Ripsiväri on sävyssä Steel Grey, joka on tumman harmaa. Väri on kevyempi vaihtoehto perinteiselle mustalle, jota yleensä ostan ihan vain tottumuksesta. Harmaa sävy oli passeli, ei liian vaalea eikä liian tumma.


Tämän tuotteen jättämällä positiivisella kokemuksella testaan varmasti jatkossakin luonnollisia ripsareita. Benecos ripsiväri maksaa 9,65 euroa esimerkiksi Ruohonjuuressa. 

12 kommenttia:

  1. Vaikuttaa ihan kokeilemisen arvoiselta. :) Ripsivärit on minulla sellainen juttu, että niistä olen löytänyt yhden minulle juuri sopivan, kun aika moni sitten kirvelee, varisee tms. Olisipa kiva löytää luonnonkosmetiikan puoleltakin jokin passeli. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle tosiaan tämä oli eka kosketus luonnollisiin ripsareihin, mutta jatkossa varmasti kokeilen lisää. Tämä ei ollut ihan täydellinen, koska haluan vähän enemmän pituutta mutta hyvä tuote silti :)

      Poista
  2. Miten väri kesti ripsissäsi? Oman kokemukseni mukaan luonnonkosmetiikan ripsarit eivät ole kovin kestäviä. Väri näyttää kyllä ripsissäsi hyvältä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En minäkään kovin hikoilisi tämän ripsivärin kanssa, mutta itse pärjäsin vain pienellä värin varisemisella päivän aikana :)

      Poista
  3. Mulla oli joskus vuosia sitten Benecosin ripsari ja sillä sai kauniit, luonnolliset ripset. Harmi vaan silmäni eivät niin tuotteesta tykänneet :P Sama ongelma ollut monien luonnonkosmetiikan ripsarien kanssa :(

    Kauniit silmät sinulla muuten! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :) Mulla ei onneksi silmät reagoineet tähän mitenkään negatiivisesti, vaikka olen kyllä kuullut, ettei kaikille sovi luonnolliset ripsarit.

      Poista
  4. Mä voin suositella luonnonkosmetiikan ripsareista Zuiin Volumea. :) Itselläni silmät vuotavat tosi helposti, jolloin ripsari saattaa sotata ja päivästä ja kuun kierrosta riippuen (;)) se myös välillä varisee hieman, MUTTA minusta se kilpailee näyttävyydellään erittäin hyvin normikosmetiikan ripsareita vastaan. Arkikäytössä se on tosi kiva, mutta ehkä johonkin "tärkeämpään" tilaisuuteen laitan veden kestävää ripsaria -mutta niin tekisin joka tapauksessa käyttäisin luonnonkosmetiikkaripsiväriä vai en. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vinkistä! Mulla harva ripsiväri sottaa, eikä tämän kanssa ollut sitä ongelmaa juurikaan, vaikka vähän pelkäsinkin sotkua tulevan :D

      Poista
  5. Vastaukset
    1. Harmaa on vähän vaihtelua siihen perinteiseen mustaan, joka aina tulee valittua :)

      Poista
  6. Colour Caramel ja Dr Hauscka ovat pysyviä. Millään muulla en ole onnistunut....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä kuulla, että tehokkaasti pysyviä luonnollisia ripsivärejä löytyy, vaikka tämä kesti mulla aika hyvin :)

      Poista