keskiviikko 9. syyskuuta 2015

Lumene arktista raikkautta

Lumenen kasvovoiteet tuntuvat toimivan ihollani todella hyvin. Olen viime aikoina testaillut useampaa rasvoittuvalle iholle sopivaa voidetta, mutta tämä on noussut esiin kalliimpien kilpailijoiden joukosta.


Arctic Aqua 3D Tehokosteuttava voidegeeli on kivan raikas kasvoilla, mutten sanoisi, että tämä olisi ihan tehokosteuttava-termin arvoinen. Meikinalusvoiteeksi tämä on toimiva, mutta illalla voisi kaivata lisää tehoja, etenkin kun nyt mennään jo syksyssä. Tykkään myös todella paljon geelimäisen kevyestä koostumuksesta, joka imeytyy ihoon nopeasti jättäen freesin fiiliksen.


Vaaleansininen voide pitää ihoni pidempään mattana, joten voin vahvasti epäillä, että tätä tulee jatkossakin hankittua. Jokin mystinen ja erityisen hyvä toimivuus tuntuu olevan ihoni ja Lumenen kasvovoiteiden välillä.


Vähän jopa harmittaa, etten luottanut Lumenen toimivuuteen, vaikka merkin laatu on  nykyään loistava. Muutama hutiostos olisi tullut vältettyä, jos olisin heti ottanut Arctic Aqua voiteen käyttöön kaapin uumenista.

Tänään 9.9 ehtii vielä osallistua arvontaan puoleen yöhön mennessä. Klik! 

8 kommenttia:

  1. Itse annoin tämä kaverille ja hän ihastui ekasta kokeilukerrasta lähtien ja veikkaan, että tulee ostamaan tätä jatkossakin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin kyllä tykästyin tähän, oikein hyvä kasvovoide meikin alle :)

      Poista
  2. Tää on varmasti hyvä kevyt voide. Mua ihan harmittaa, että Lumenen voiteet ei toimi ollenkaan mun iholle. Ne rullautuu, aiheuttaa paukamia kasvoihin ja kaikkea muuta mukavaa. Kun taas seerumit, meikkivoiteet jne. toimivat kuin tauti. Voiteet ja minä ei vaan kuuluta yhteen. Nyyh.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tästä voiteesta luinkin aiemmin, että jollakin tämä on murustunut kasvoilta pois, mutta onneksi itselläni niin ei käynyt. Mulla kaikki Lumenen tuotteet tuntuu toimivan hyvin kasvovoiteista meikkituotteisiin :)

      Poista
  3. Tätä en olekaan kokeillut, ennen aina käytin vaan Lumenea, nyt on tullut käytettyä toki muita. Lumene on ihana <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sain tämän Livboxin mukana mutten tiedä olisinko muuten ostanut, mutta onneksi sain kokeilla tätä :)

      Poista
  4. Mä oon käyttänyt tuota muutaman kerran ja myös mielipiteet ovat vaihdelleet käyttökertojen mukaan. Yllättävän hyvin se auttaa ihon pitämisessä mattapintaisena ja kosteutusteho oli hyvä, mutta se ei tuntunut sopivan kaikkien meikkituotteiden alle. Täytyy jatkaa testailua. Voi olla, että omalle iholleni otollisin aika tuolle voiteelle olisi vasta kylmemmillä keleillä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla tämä tuntuu toimivan erityisen hyvin nyt syksyllä, kun iho ei niin pahasti rasvoitu kuin kesällä. Olenkin lukenut, että joillakin on ollut voiteen kanssa vähän ongelmia mutta mulla tämä on mennyt kaikkien meikkivoiteiden alle :)

      Poista