perjantai 11. syyskuuta 2015

Harvoin tapahtuvaa ja arvonnan voittaja

Nappasin kuvat harvinaisesta tapahtumasta, eli siitä kun saa avata uuden irtopuuterin. Irtopuuteri kuluu minulla todella hitaasti. Ehdin kuluttaa varmaan 3-4 kivipuuteria siinä ajassa, kun saan yhden irtopuuterin tyhjäksi.


Otin käyttöön Catricen Prime and Fine puuterin, jonka olen ostanut jo kaksi vuotta sitten. Jemmaan näitä ei minun siis kannata ostella, koska kulutustahti ei päätä huimaa. Paitsi tietenkin nyt voin tutkailla minkä ostaisin seuraavaksi, koska irtopuuterivarasto on tyhjä.


Puuteri on sävyltään valkoista eli väritön kasvoilla, ja tekee iholle pienen blurraus-efektin. Tavalliset värilliset puuterit ovatkin jääneet lähes käyttämättä, koska olen ihastunut niin paljon translucent-sävyihin. Puuterihuiskuna toimii Real Techniquesin ihanan iso sivellin. Catricen tuotteita voi ostaa Kosmetik4Less-nettikaupasta.


Arvonta on suoritettu ja voittaja oli Kata, jolle pistin jo sähköpostia. Kiitos osallistumisesta :)

8 kommenttia:

  1. Sama juttu täällä, puutereita ei saa millään kulutettua vaikka käytän päivittäin. :) Kivaa viikonloppua <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kivipuuteri kuluu mulla paljon nopeammin irtopuuteriin verrattuna, mutta toisaalta mulla on nyt käytössä Essencen kivipuuterit, jotka ovat melko pehmeitä. Kivaa viikonloppua myös :)

      Poista
  2. Mulla taas ei kivipuuterit meinaa kulua millään, vaikka kuinka koittaisin niitä käyttää :D Mäkin olen ihastunut noihin valkoisiin puutereihin ja varmaan jatkossakin tulee hankittua ennemmin niitä kuin värillisiä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään siitä, ettei tarvitse miettiä onko sävy oikea, vaan voi huoletta huiskia puuteria :)

      Poista
  3. Olen vähän jo luopunut puuterin käytöstä, koska koin, että se kuivattaa jo liiankin pintakuivaa ihoani ja iho voi nykyisin paremmin. Tosin kyllä se ajoittain kiiltelee, mutta yritän mennä muodin mukana, sillä pieni kiilto on hyvästä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toki se on ihan ihotyypistä kiinni tarvitseeko oikeastaan edes puuteria, mutta mulla se on pakollinen, jos haluan meikin pysyvän paikallaan. Pieni kiilto on aina parempi kuin liian pakkeloitu naama :)

      Poista
  4. Kyllä, irtopuuterien loppuunkulutus on yleensä ikuisuusprojekti. Kaksi olen saanut loppuun Sensain ja Guerlainin ja nyt on pakko myöntää, että tällä hetkellä on kolme avattuna samaan aikaan, mikä hidastaa tahtia entisestään. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, kolme irtopuuteria kestää varmaan ikuisuuden :D. Mä olen koettanut pitää vain yhden tai korkeintaan kaksi avattuna, että saisin edes joskus yhden loppumaan.

      Poista