sunnuntai 12. helmikuuta 2017

L'Oréalin uusi meikkisuihke ja ihanat mattakiillot

Joskus ihastuminen tapahtuu silmänräpäyksessä, kun joskus taas vaaditaan pidempi tutustuminen. Tämä pätee moneen asiaan, mutta niin myös kosmetiikkaan. Esittelen pari uutuutta, jotka kaikki aiheuttivat välitöntä sydämen läpätystä.


L'Oréal Infallible Fixing Mist meikinkiinnityssuihke on niin hyvä, kuten moni muukin todennut! Iho pysyy selvästi pidempään mattaisena ja meikki paikallaan. Erikoista tässä on suihkeen sisältämä puuteri, jonka näkee selvästi purkin pohjassa, kun pulloa ei ole ravistettu. Puuterin ansiosta meikinkiinnityssuihke antaa iholle mattapinnan, ja sen voi todeta vaikka suihkaisemalla tuotetta kädelle. Iho tuntuu heti nahkeammalta, mutta hyvällä tavalla siis. Suihke ei tule pullosta hienojakoisimpana sumuna, mutta ei se jätä kasvoja liian märäksikään.


Essencen Matt matt matt huulikiillot ovat onnistuneet välttelemään minua jo kuukausikaupalla, mutta vihdoin löysin niitä Tokmannilta. Näillä tulee puolimattainen pinta, joka ei kiristä huulilla ja vaahtomainen koostumus levittyy tosi pehmeästi. Kestävyys ei ole ihan mattapunan veroinen, mutta pysyvyys on huulikiilloksi hyvä.


Ostin kaksi sävyä, joista eka on Girl of Today. Sävy näytti välillä tosi violetilta valosta riippuen, mutta mielestäni onnistuin saamaan kuvaan sen todellisen sävyn. Väriä voisi kuvata tummaksi pinkiksi kirsikan vivahteella.


Toinen sävy Beauty - Approved! on väriltään persikkanude. Se ei levittynyt huulille yhtä nätisti kuin tummempi kollegansa, joten se paljastaa huulien kuivan rosoisuuden. Mutta epätasaisuus oli vielä sen verran kevyttä, ettei se minua haitannut.


Jos jokin Essencen tuote kiinnostaa, ja kaupan hyllyt nököttävät tyhjänä (kuten usein on), niin esimerkiksi Pretty.fi myy Essencen meikkejä. Ja postikulut ovat halvimmillaan vain 1,90 euroa, jos tuotteet mahtuvat kirjekuoreen. Tämä ei ole maksettu mainos, vaan ihan vinkki, jos kaupasta ei saa haluamaansa tuotetta :)


12 kommenttia:

  1. Mä en ole vielä ehtinyt testaamaan tota L`Orealin suihketta vaikuttaa hyvältä, pelkään, että onko tulos omaan makuun liiankin matta, mutta sehän selviää sitten. :) Noi Essencen matt matt mattit on loistavia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jostain luin kommentin, että kuivalla iholle se voi olla liian matta ja kuivattava, mutta testaamallahan se selviää :)

      Poista
  2. Mä olen vähän hämmentynyt tuosta Lorkun suihkeesta. Olen käyttänyt sitä vasta pari kertaa, joten en ole vielä muodostanut lopullista mielipidettäni siitä, mutta.. mua häiritsee, kun se suihke tulee kasvoille niin isoina pärskeinä. :\

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suihke ei tosiaan ole yhtä hieno kuin vaikka Urban Decayllä, mutta mulla Loreal toimii yhtä hyvin kuin kalliimpi UD :)

      Poista
  3. Mullon sama kuin Sannalla. Tosin olen myös testannut tota vasta pari kertaa, mutta mietin jo, mihin pulloon sen laittaisin jos suihkeen saisi siten kasvoille hienojakoisempana.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Harmi, että moni kokee tämän liian märäksi. Mun mielestä suihkeen teho oli ihan ok, ei haitannut minua.

      Poista
  4. Mäkin kävin just eilen ostamasssa ton L'Oréalin suihkeen. Pakkohan sen on testata:) Toivottavasti pelittää mulla. Matta tulos olisi kovasti toiveissa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ostin samalla myös sen uuden primerin ja toivon, että tällä duolla saisi kiillon pysymään kurissa vielä paremmin :)

      Poista
  5. Mä pelkään, että L'orealin suihke on itselleni liian kuivattava, esim. itsehän sain UD:n suihkeesta inhottavan, kutisevan ihottumaläiskän yläluomelle kulmakarvojen alapuolelle :( Sen parantumisessa kesti aika kauankin, ja luulen että se tuli siitä kun alkuun annostelin suihketta aika reippaastikin :P Sillä kun saa aikamoisen kalvon kasvoille, jos suihkii liian läheltä :D

    Essencen huulituotteissa on kauniit sävyt ^_^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on niin helposti rasvoittuva iho, että pieni kuivattavuus ei haittaa. Se voi olla, ettei tämä ole paras kuivalle iholle, koska tykkään just tuosta UD:n suihkeesta myös :)

      Poista
  6. Infallibleja on niin moni kehunut, että täytyy suunnistaa myös ostamaan niitä, jos ne viimein olisivat ratkaisu ongelmaani. Kerro ihmeessä myös jos se primer toimii :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitääkin ottaa testiin se primer, koska se aivan unohtui kaappiin :)

      Poista