sunnuntai 23. marraskuuta 2014

Joulun lahjatoivelista + arvontavinkkaus

Tein joululahjalistan ihanista tuotteista, vaikkapa inspiraatioksi millä lahjoa itseään tai muita. Itse olen varman päälle pelaaja, joten tilaisin ulkomaisista nettikaupoista lahjat jo nyt, ennen kuin postissa alkaa pahimmat ruuhkat.


Real Techniques Mini Brush Trio on edullinen setti, joka sisältää siveltimet Mini Foundation Brush, Mini Face Brush ja Mini Shading Brush. Koon puolesta näppärän kokoiset siveltimet mahtuvat helposti vaikka meikkipussiin, iHerb 8 €.


Korres Sleeping Beauty setti sisältää kivan tutustumispaketin Korres-tuotteisiin. En olekaan kuin yhtä Korresin kasvotuotetta kokeillut, joten tässä olisi niitäkin näytekokoisina. White Tea Fluid Gel Cleanser, Wild Rose 24-Hour Moisturising & Brightening Cream - Normal to Dry Skin, Basil Lemon showergel ja Rose Mandarin Lip Butter Stick. FeelUnique 15,60€.


Crabtree & Evelyn Festive Hand Therapy Set Trio tulee kauniissa sesonkiin sopivassa pakkauksessa. Käsivoiteiden tuoksut ovat jouluisat Frosted Fruits, Iced Rose ja Spiced Ginger. FeelUnique 16,25 €.



Bliss on merkki, joka on raikkailla pakkauksillaan ja tuoksuillaan kiinnostanut minua jo pitkään. Micro Magic Kit sisältää seuraavat tuotteet: Triple Oxygen Instant Energising Mask, Triple Oxygen Exglowsion kasvovoide, Lemon & Sage Body Butter, Lemon & Sage Soapy Suds suihku/kylpysaippua ja Micromagic kuorinta. HQHair 36,85 €.


Olen tänä syksynä ihastunut piparmintun tuoksuun, Flow palasaippua olisikin ihanan jouluisa. Flow Piparminttu luomusaippua, Flowkosmetiikka 7,90 €.


Balmi huulivoiteet taitavat olla ikään kuin edullisempi versio EOS:n pallopurkkivoiteista. Raspberry tuoksu kuulostaa herkulliselta. Suomessa olen ainakin Stockmannilla nähnyt Balmia myynnissä, hintaa en tarkkaan muista mutta alle kymmenen euroa. Maquillalia 3,95 €.

The Body Shop Frosted Cranberry Bath Jellyä olen jo aiemminkin ihastellut. Tuotteen koostumus kuulostaa todella hauskalta. The Body Shop 13,50 €


PS. Huomenna kannattaa kurkata blogin pieni jouluarvonta :)


4 kommenttia:

  1. Oon katsellut Feeluniquella sillä silmällä tuota Crabtree & Evelynin settiä, saa nähdä pitääkö se vielä tilatakin... =)

    VastaaPoista
  2. Korres kiinnostaa kovasti merkkinä, en ole vielä kerennyt kokeilla itse, mutta toivottavasti jossain vaiheessa :) Nuo Balmin huulivoiteet on ihania!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon kokeillut Korresin hiustuotteita ja yhtä kasvoputsaria, josta koetan saada vielä postauksen tehtyä. Korres on mielenkiintoinen merkki, vaikka ihan täysin luonnonkosmetiikkaa se ei olekaan :)

      Poista